środa, 9 maja 2012

Maly Uparciuszek

Hej :)
No i po dllugim oczekiwaniu, po wielkiej ciekawosci i trzymanych kciukach pozostal wieelki niedosyt bo Nasze malenstwo to straszny Uparciuszek jest. Po prostu dzieciatko zlaczylo nogi, skrzyzowalo i za nic nie chcialo pokazac co kryje sie miedzy tymi malenkimi nozkami. Pani doktor robila usg jakies 20 min, wszystko dokladnie pomierzyla, powazyla ale tak jak malszek sie zaslonil, tak nie chcial sie odslonic :):) Ale pani doktor powiedziala ze byc moze bedzie to dziewczynka, na co usmiech mojemu malzonkowi nie schodzil z ust przez dlugi czas. Dzisiaj mialam robiona glukoze (wyniki jutro) no i te usg. Odetchnelismy z wielka ulga bo wszystko rozwija sie idealnie, pluca, serduszko, nerki, maluszek wazy 845g i mierzy 30 cm, wszystko jest dobrze ukrwione, szyjka macicy w porzadku. Bez zadnych obaw mozemy jechac do Polski, tylko musimy w trakcie podrozy czesciej robic przystanki. Wiecie jak to cudownie slyszec ze malenstwo rozwija sie prawidlowo, ze nasze dbanie o siebie owocuje w moim brzuszku :) Ech...

Ucieszylismy sie bardzo z tych dobrych wiadomosci, jednak zalujemy ze maluszek nie chcial sie ujawnic. Ale postanowilismy ze jak bedziemy w pl to tam wybierzemy sie na usg, moze wtedy sie uda :)

A to ja w 26t4d:
Mam wrazenie ze mi ten brzusio rosnie jak na drozdzach :)

Milego dnia :)
carolyna

3 komentarze:

  1. ach tak wiem jak to cudownie słyszeć że jest wszystko w porządku :) no ja obstawiam że dziewczynka - już wczoraj o tym myślałam. Mój jest bezwstydny i pokazuje bez problemu rodzinne klejnoty :D Brzusio ładne :))) Ach, to już rozpoczęty 27tc u Ciebie :))) gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Moj Mezus to tez uparcie obstawia dziewczynke :):) najwazniejsze ze wszystko jest w porzadeczku, maluszek ulozony glowka do dolu :) a 27tc zaczynam jurto, ostatni tydzien 6go miesiaca :) echa jak ten czas leci, niedwano dwiedzialam sie ze w ciazy jestem a tu juz tak daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 26 skończony i kolejne dni następnego tyg. czyli 27 już rozpoczęty :)

    OdpowiedzUsuń