wtorek, 17 lipca 2012

Zmeczona...

hej :)
Tak wlasnie jestem dzisiaj nieziemsko zmeczona, senna i wogole jakas do d..y. Pol nocy nie przespalam bo mialam dosc bolesne skorcze, bardzo ciezko przekrecic sie z boku na bok, sprawia mi to nie lada problem, ale nie z powodu brzuszka tylko bolesci w podbrzuszu. Ide dzis do lekarza i zapytam sie czy to jest normalne, mam nadzieje ze tak i ze zwiazane jest to ze zblizajacym sie porodem. Pozatym wstanie w nocy do lazienki to juz naprawde niesamowity wyczyn, ale pocieszam sie tym ze juz tak niedlugo, ze jeszcze tylko ok 3 tygodni :) A moze i mniej :)
Mialam dzis w sumie o bryce dla malego ale jakos nie mam weny, moze jutro albo pojutrze cos skrobne. Bo my tak wogole to jeszcze nie mamy wozka, zostawiamy to na ostatnia chwile. Co prawda mamy juz wybrany, pozostaje tylko jechac i kupic :)

Odwiedzila mnie wczoraj Bogumila, moja polozna. Robila mi akupunkture, na ktora sie zdecydowalam. Wczoraj "wkula" mi po 3 igly na kazda noge i nie bylo tak zle jakby to moglo sie wydawac :) wcale nie bolalo ale uczucie ze lezy sie z jakimis iglami wbitymi w nogi to juz bylo dziwne :) w poniedzialek mam nastepne nakluwanie, bo to wczoraj to bylo przygotowanie ciala, w dodatku dostalam je za darmo :) Dobrze, ze trafilismy na znajoma :) Pozatym rozmawialm z nia o porodzie w wodzie, bo sie z Jurkiem zastanawialismy nad nim ale zdecydowanie nam odradzila. Wiec pozostaniemy przy "normalnym" porodzie :)

Wiecie zaskoczyl mnie wczoraj mezus mowiac, ze "wiesz moze damy malemu na imie Luca, to imie podoba mi sie bardziej...". Przyznam ze i mnie podoba sie bardziej jak Bastian, ale musimy sie w urzedzie dowiedziec czy musimy dodac jeszcze drugie imie do imienia Luca. Moze wiec byc ze Bastian bedzie Luca :D

Milego dnia i troche slonca, ktorego mi strasznie brakuje!!!!

carolyna

3 komentarze:

  1. Luca mi się chyba bardziej podoba :) wnet skończysz 37 tydzień a to oznacza że wraz z początkiem 38 ciąże uważa się za donoszoną! Gratki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Luca super! Przesyłam słoneczkoooooo *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zazdraszczam ci tego slonka niesamowicie :) ale moze w koncu i u nas troszke sie go pojawi zza tych okropnych deszczowych chmur :)

      Usuń